Hotel Svätojánsky kaštieľ v Liptovskom Jáne je ideálnym miestom pre usporiadanie  firemných eventov rôzneho druhu. Tiché prostredie a nádherná príroda v blízkosti hotela dokonale dotvoria pracovnú atmosféru. Okrem toho Vám náš novozrekonštruovaný hotel  v budove zo 17.storočia ponúka štýlové zariadenie s nádychom histórie, ktorú nájdete v celom objekte.

Usporiadame pre Vás:

 

  •  konferencie
  •  školenia
  •  semináre
  •  obchodné stretnutia
  •  pracovné porady
  •  prezentačné akcie
  •  workshopy
  • sústredenia
  • firemné večierky
  • teambuildingy
  • športové podujatia
  • tréningy
  • spoločenské akcie
  • vianočné posedenia
  • kurzy
  • rodinné stretnutia
  • jubileá
  • promócie
  • krstiny
  • zásnuby
  • svadby

 

 

Coffee break

V prípade záujmu zabezpečujeme počas každého eventu aj  rôzne druhy coffee breakov, z ktorých si môžete vybrať, čo Vám najviac vyhovuje.

Typy coffee breakov:

  • Základný (káva, čaj, minerálna voda, voda s mätou a citrónom )
  • Sladký (káva, čaj, minerálna voda, voda s mätou a citrónom, domáca jablková štrúdľa)
  • Slaný  (káva, čaj, minerálna voda, voda s mätou a citrónom, domáce škvarkové a syrové pagáče)
  • Ovocný (káva, čaj, minerálna voda, voda s mätou a citrónom, čerstvé ovocie)
  • Rozšírený I.  (káva, čaj, minerálna voda, voda s mätou a citrónom, syrové a šunkové chlebíčky, čerstvé ovocie)
  • Rozšírený II. (káva, čaj, minerálna voda, voda s mätou a citrónom, slané pečivo, sladké pečivo, občerstvenie formou syrových a šunkových chlebíčkov, čerstvé ovocie)

Okrem vyššie spomínaných Vám počas celého eventu dokážeme podľa dohody zabezpečiť:

  • slávnostný raut
  • banket
  • recepciu
  • tematické večere

Vybavenie hotela

Hotel Svätojánsky kaštieľ disponuje niekoľkými atribútmi, ktoré dozaista ocení každý návštevník:

  • dve školiace miestnosti (konferenčná sála + salónik)
  • denné svetlo s možnosťou zatemnenia
  • veľké okná
  • zrkadlá pozdĺž celej sály
  • wifi-pripojenie v celom objekte zdarma
  • bezplatné parkovacie miesta strážené kamerovým systémom
  • bezbariérový prístup
  • technické vybavenie (ozvučenie, data projektor, flipchart, premietacie plátno, mikrofón, laserové ukazovátko, CD prehrávač, predlžovacie káble)

 

Konferenčná sála

Kapacita veľkej konferenčnej sály sa odvíja od typu sedenia a zvolených stolov (66-120 miest). K dispozícii máme štandardné stoly, ako aj stoly okrúhle. Rozloženie stolov, poprípade výzdoba miestnosti, sú vždy podrobne prekonzultované so záujemcom. Konferenčná sála je umiestnená mimo priestorov hotelových izieb, čo Vám bezpochyby zabezpečí nerušený priebeh udalosti. 

Salónik

Na menšie stretnutia alebo eventy je vhodný salónik s kapacitou od 16 do 20 osôb.

 

Ponuka konferenčných priestorov

Konferenčná miestnosť :

  • parketová podlaha
  • rozmery sály 12m x 9,2m ( 110 m2)
  • premietacia stena resp. plátno
  • samostatné WC
  • ozvučenie miestnosti
         V rámci prenájmu zabezpečujeme:

  • príprava miestnosti podľa želania
  • prenos elektrickej energie 230V pomocou predžovacích káblov
  • wi-fi internetové pripojenie
  • flipchart + fixky + papier
  • parkovanie v objekte hotela

Salónik:

  • celoplošný koberec
  • rozmery salónika 6m x 6m (36 m2)
  • premietacia stena resp. plátno
 

V rámci prenájmu zabezpečujeme:

  •  príprava miestnosti podľa želania
  • prenos elektrickej energie 230V pomocou predžovacích káblov
  • wi-fi internetové pripojenie
  • flipchart + fixky + papier
  • parkovanie v objekte hotela

Súbory na stiahnutie:

Konferenčná ponuka 2019
Typy sedení – konferencie